mmixed

Alla inlägg under juni 2014

Av sofia johnsson - 30 juni 2014 14:13

Efter två års kämpande på IV.. Det har inte varit lätt.. Så har jag nu nått mitt mål - Jag kom in på Vård & omsorg!! Jag är så lycklig, så fruktansvärt lycklig!    

Av sofia johnsson - 28 juni 2014 21:22

Har pluggat upp betygen i två år. Jag hade ett betyg när jag slutade nian. Har kämpat hårt för mina betyg, så nu får ni hålla tummarna för mig att jag kommer in på Vård & omsorg! Beskedet kommer på tisdag ( 1a Juli ), hoppas hoppas!!

Av sofia johnsson - 28 juni 2014 20:21

För ca 4 månader sen så flyttade jag till en träningslägenhet. Det innebär att jag bor i en aldelles "egen" lägenhet, fast Egehem (behandlingshemmet jag bott/bor på) står för hyra och allt som hör till.

Att komma till en träningslägenhet var mitt mål från start på Egehem/Falla, ända sedan jag flyttade dit för 4 månader & 25 dagar sedan. Det målet kändes helt omöjligt från början. & det var det nog nästan också..


MEN,


Vilken otrolig resa jag har gjort! Jag kom till Falla som 14 åring med stora aggressions problem och var verkligen i behov av hjälp. Jag var vilsen i mig själv och visste varken ut eller in. Men med hjälp av medeciner, underbara kompisar, fantastisk personal & världens bästa familj så har jag hamnat där jag är idag. 18 år.. & om ett halvår så flyttar jag från Egehem. Det känns så otroligt, det går inte att beskriva. Jag vill verkligen tacka alla som har stöttat mig så mycket under de här 3 åren! jag är så tacksam, om ni bara visste...



Presentation


i min blogg får du följa livet att bo på behandlingshem och diagnosen aspergers syndrom.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards