mmixed

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av sofia johnsson - 19 mars 2013 14:32

MIN MAMMA HAR BESTÄLLT ETT ADHD SMYCKE TILL MIG!


GLAD, GLAD, GLAD TJEJ!!!


TACK MAMMA     

Av sofia johnsson - 19 mars 2013 14:05

Älskar dig så mycket, mamma  


Vi har gått igenom mycke,

Min mamma

& jag

Vi har ofta haft olika tycke,

om olika saker,

nästan var dag

Fast hon kämpar för mig,

Min mamma,

Knappt inte för sig,

Men det är på grund av

Att hon älskar mig.

& jag,

Jag älskar min mamma

För vi har delat allt,

Tillsammans.

vi har varit med om både tårar

& skratt

Mycket tårar,

Men mest skratt..

& det är för att,

Jag älskar dig,

Min vackra mamma

Min underbara skatt,

& det gör jag

Oavsett om det är dag,

Eller natt

& du,

Ja,

Du kommer alltid att vara min allra dyrbaraste..

Skatt!

Av sofia johnsson - 19 mars 2013 13:55

Rubriken talar!

Vi med Aspergers har ofta ett special intresse. Säger inte att alla har det, men jag har det iallafall.


FISKE


Det finns inget som gör mig lika lugn & avslappnad som en stund nere vid sjön med ett kastspö i handen, att kunga svinga det så hårt man kan & se hur långt det kommer. Att andas in den friska luften & naturens alla dofter, det, är underbart!

Känslan när man får napp går knappt inte ens att beskriva.. Hela kroppen brusar igång när jag får napp, även om det bara är en mini-firre! Jag ler med heeela mitt ansikte & blir sådär super glad!


Har du något specialintresse som du vill dela med dig av? behöver inte vara just "special", utan ditt intresse? kan var vad som helst!


Kram på er!!

Av sofia johnsson - 19 mars 2013 09:43

Inom behandlingshemmet har varje elev samtal med en samtalsterapeut.

Det fungerar som vilken terapi som helst egentligen.

Man pratar om allt mellan himmel & jord, både bra & dåliga saker.

Det kan vara rätt skönt.

Jag har dock lite svårt för detta, då jag har ganska svårt att lita på människor.

& det kan ta lite tid innan jag verkligen känner att jag kan dela med mig av mina problem så ingående.


Jag har samtal idag. Men eftersom jag då tycker att det är lite jobbigt som jag nyss beskrev, så ska vi åka & fiska.

Vilket är mitt stora intresse, mitt special intresse.

Jag har säkert berättat om det förut att vi med Aspergers har ofta ett special intresse. Annars kan jag dra det igen lite senare, för nu måste jag plugga!!


Kramis!

Presentation


i min blogg får du följa livet att bo på behandlingshem och diagnosen aspergers syndrom.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards