mmixed

Alla inlägg under mars 2013

Av sofia johnsson - 18 mars 2013 20:22

Har ni sett dom super fina ADHD smyckena?

Så otroligt fina!!

Vill verkligen ha ett, helt såld! :-)


Här är en bild för er som inte har sett.


 


KRAM!

Av sofia johnsson - 18 mars 2013 20:00

Skrev en dikt för en stund sen, vad tycker ni?


Med hjärtat i min hals


Vi lever i en värld full av fel & brister

Jag går snart sönder

Jag tror jag spricker

Bråk & tårar

Dag som natt

Får kalla kårar

åt dagen som vart

När ångesten dyker på

blir jag svår att nå

& fram kommer Sofia nummer 2

Mitt huvud blir som en mattebok

rörig

jobbig

& oklok

då flyr jag från denna vals

med hjärtat i min hals

för att slippa känslan av ledsamhet

& att jag känner sådan tomhet

istället

blir det bråk

tårar

& kalla kårar

En rörig mattebok

så jobbig

& oklok

Därför drar jag från denna vals,

Med hjärtat

I Min Hals


Kram



Av sofia johnsson - 18 mars 2013 19:57

Ångest, vad är det?

Hur ångesten är varierar från person till person skulle jag vilja säga.

När jag får ångest, så slår mitt hjärta mycket snabbare.

Mina ögon & hela min kropp spänner sig.

Jag blir alldeles skakis i hela kroppen.

Rysningar.

Det gör så ont inombords, & hjärtat hoppar av rädsla.


Ångest får jag när jag mår dåligt, då blir det så som jag alldeles nyss beskrev.



Så himla skojigt att vara tillbaka!


KRAMIS

Av sofia johnsson - 18 mars 2013 19:50

Åh, vad roligt... Nu är jag verkligen tillbaka för


att stanna!


Har saknat detta så mycket!


Många kramar!


Presentation


i min blogg får du följa livet att bo på behandlingshem och diagnosen aspergers syndrom.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards